本來~諗住去女人街買d野~點知買野不成功~就走左去食野啦~
本來~我地想去食中東菜~點知冇鬼左~
就周圍睇下有咩好食啦~是但去左一間鐵板燒~好似叫"龜"~!

於是我地叫左個1人餐~再散叫其他野睇過好唔好味啦~

 

呢個就係個餐ga沙律~我係一定唔會食架....仲有個不過不失ga三文魚扒啦~

 

呢個好似係海鮮餐~仲有隻蝦...又冇啦啦整多個三文魚過我~.....普通過普通...

 

個雞扒同個牛算係比較好~

 

仲有個飯同埋睇見都唔想食ga菜~

 

呢個魚生飯係最好架喇~~~~~都算好新鮮~~~而個燒餅就未免過多沙律醬喇...

呢間野~味道又唔係好~~而且仲一d都唔平tim.....
我唔會再黎lu~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mavis0303 的頭像
    mavis0303

    I Am Mavis

    mavis0303 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()