DEAR COOKIE 仔 :
 你今日已經去左彩虹橋生活剛剛一年喇~我知道你而家
 一家好開心!!!!因為你可以係咁跑^^
你而家仲係唔係好似以前咁周圍賴屎賴尿呀?^^定係已經好
GOODBOY??
你唔好唔記得媽媽呀!!我地遲D一家會見面架~~~
仲有呀~~多謝你幫我挑選毛毛返屋企陪我地~~你係唔係
知道我地唔中意小朋友周圍去便便~~所以你搵毛毛?
毛毛一返屋企唔駛教都知邊度係TOILET喇~~多謝您呀~~
多謝你呀~COOKIE仔~~有你~媽媽好開心!!
你以後都要咁開心呀!!!咁就GOODBOY喇!




傳說,在白雲的最深處,有一道七色的彩虹橋,
橋的這端是一片綠茵草地,那裡有永遠的春天,
燦爛溫暖的陽光,充足的食物及水,
而橋的那端則是一道金光燦爛的大門.
每一隻在愛中離開的寵物,死後都會來到這個地方,
在彩虹橋前的草地上聯群結隊地奔走玩耍.
那兒沒有悲傷,沒有痛苦,年老的回復青春,
重病殘障的重拾健康,過著幸福快樂的日子.
某一天,大家就像平常一樣熱鬧地嬉戲,
忽然,其中一隻停下步來,豎起雙耳,
抬起頭來瞪大眼睛,像發現了甚麼稀奇東西似的,
凝神細看著橋前方走過來的淡淡身影.......
然後,牠突然放聲大笑,獨自跑離大隊,穿越廣闊的草原,
用盡所有力氣向那個淡淡的身影奔去,
把整個身體投向那人的懷中.
牠終於等到了,那個牠深愛的主人.
相隔了許久,主人並沒有將牠忘記,
然後,像以往去街街玩時一樣,
並行走到彩虹橋的那端,
一起走進金色大門裡的天堂........

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mavis0303 的頭像
    mavis0303

    I Am Mavis

    mavis0303 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()