懶蟲又再次寄居0係我度喇~~~成個星期冇寫BLDG LU......
話說近呢幾日ga生活都幾平淡~不過0係公司就成日做錯野~~..
唉~~蝕左公司d運費都算啦~~仲要d同事幫我補獲......
真係多謝晒咁多位可愛ga同事~!!!不過做錯野~都冇人會話我架~哈哈~~
呢間公司實在太好喇~~我下次會小心架喇!!!

近日開始同毛爸諗下我地一年一度ga旅行大計,本先諗住去峇里潛水~~不過
n咁多個原因令我地唔考慮住喇~

毛媽:咁不如去韓國呀?
毛爸:我怕凍喎~
車~~~原來係毛爸唔中意韓國~有北海道睇下你去唔去~!

日本又好唔好呢?不過我0個度d野又貴~我同毛爸又大食~又唔想跟團~
真係食野食度檔埋d衫褲都唔掂呀~個價錢唔0係預算內,遲下先啦!

咁不如又去泰國啦~又平又好玩~不過又唔想跟團去喎,但係如果唔跟團曼谷巴
提雅2邊走又比較煩~咁不如去蘇梅島啦~~又驚悶~我地又唔渣車~如果多d人去就好ga~~
不過都冇咩人同我地去架喇~~我地咁大食,哈哈!!
布吉毛爸又唔係好想去......

咁我就睇下d旅遊書啦~~見到個火鍋好似好好食咁.....咁就去台灣啦!!
高鐵起左咁耐都未玩過~今次仲可以玩埋台南呀!!應該會去6 - 7日呀~~
肥肥肥肥肥呀~上次都係因為去完台灣先係咁,唔知今次!!哈哈
不過講真~想食野台灣真係幾好~~又平好好食~~
蔥抓餅...i miss you!!!!!

今個星期又去左西湖食,~正~不過d相仲未過落pc度^^
有d仲冇影tim,哈哈!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mavis0303 的頭像
    mavis0303

    I Am Mavis

    mavis0303 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()