想當年~~我同毛爸好似中左毒咁成日搭出長沙灣去食佢ga米線~~
當時佢ga分店應該唔過3間!!!!

近呢幾個月佢ga分店不停咁開~~~觀塘已經有2間~~但係味道~~一定冇長沙灣0個間咁好....
仲有一次食到毛爸發皮氣!!!話以後都唔會再去呢間食!!!

於是~~我地又再次去長沙灣食.......



我食開ga~~豬肉 竹笙走牙菜~清湯~~



毛爸食開ga~過橋米線~中辣

oh~~~完全唔係0個回事!!!!!!
d料都ok~~~不過個湯底就完全唔係0個回事~~
毛爸0個個我就唔知喇~~我0個個呢~就真係食到我想反枱呀!!!

好地地一個清湯又唔知點解有辣味~~d花奶味都冇喇~~~
咩都冇喇.............好似變左第2個湯咁~

從呀姐口中得知~原本個去左旺角新店到做~
!!!!我一d都唔中意0係mk食野~~又冇野好食~~
又多人~~!!!一d都唔好!!!

&~~~咁多間分店~得一間煮得好就唔好開咁多間啦!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mavis0303 的頭像
    mavis0303

    I Am Mavis

    mavis0303 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()