中秋0個日~由於諗唔倒~所以就同毛毛去左西貢~
我同毛毛爸諗住bbq啦~~~點知入去去冇位........
就係咁~所以就去左食西餐......


都好啦~~你地食野~~我都有支骨骨食下~~



媽媽掛到我成身都係野架~~



我依一個look~~可唔可以落disco呀??

今日都好開心呀~~~毛毛好受歡迎呀~~~
taxi司機又唔收多我5蚊~~仲同毛毛玩~~
今日好多人都同毛毛玩呀~~
佢一定好開心喇~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mavis0303 的頭像
    mavis0303

    I Am Mavis

    mavis0303 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()