呀~~~早幾日~毛毛大少又美容喇~~多謝mandy姐姐~~~毛毛好中意佢架~~~剪完毛毛仲同佢玩左陣~~
搞到毛毛鬼死咁開心~~~
佢介好比心機幫毛毛剪~~又收得好平~最緊要係毛毛大少好中意呀~~^^次次都唔比人地走~~哈哈~~



我剪左毛喇~~哈哈~~



我靚唔靚仔先~~



早排佢仲學識左hand hand tim~~~



擺返個靘post先~~~~



毛毛 : 我係男仔黎架!!!唔好再笑我似女仔!!!!!



毛毛 : 我都係訓先喇~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mavis0303 的頭像
    mavis0303

    I Am Mavis

    mavis0303 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()